Saturday, January 02, 2016

多謝Trini Chan有親身畫給我們的Math Monkey畫作!

太好啦! 太好啦! 我哋又收到另一位同學仔親手送黎嘅新年禮物!
呢幅畫喺出自九龍灣總校學Trini Chan嘅手筆畫得好靚! 你嘅心意我哋完全感受到非常感激!
唔只喺Trini Chan創意思維其實每一個小朋友都可以培養創意思維!

我哋相信透過遊戲為本活動可以令小朋友認識吠陀數學同增加佢哋對數學嘅興趣

,令佢咃真真正正喺「遊戲中學習」環境下成長。而小朋友能夠喺無壓力情況下自發性去學習,仲可以發掘埋自我嘅興趣,引發創意思維添!

 想知道更多Math Monkey資訊,歡迎去我哋嘅官方網站了解更多! 亦可隨時致電2307 1028查詢我哋嘅課程!
Math Monkey Website: www.mathmonkey.com.hk

#MathMonkeyHK  #數猴皇  #用知識和體驗讓孩子開創未  #吠陀數學  #VedicMath #CreativeThinking #創意思維 #PlayToLearn  #遊戲中學習

No comments:

Post a Comment